divendres, 29 de març del 2019

Donant-li la volta al Puig Campana.

La volta al Puig Campana té un recorregut d'11 km en total, començant i acabant  al mateix lloc, la Font del Molí. Té una dificultat mijatna.Es recomana fer-se d'est a oest perque el bocí més complicat es faria de pujada i no de baixada, però jo no el veig tan complicat i pujar per ahi és pujar per la solana i depenent del temps a mi m'agrada més pujar per l'ombria i baixar pel lloc de més calor.

Fitxa:
Perfil:

Plànol:

Descripció:

Començarem en La Font del Molí, pujarem per la carretera uns 240 metres  passarem per un xicotet pont on entrarem ja en la part de terra, a pocs metres veurem unes indicacions pillarem la de l'esquerra direcció Coll del Pouet pr - cv 289. Pujarem per la senda vorejant el Puig Campana fins arribar al Volador, un lloc on podem fer una paradeta i prendre unes fotos. Continuem vorejant i ens fiquen a l'ombria fins arribar al refugi  es pot parar aci o una mica més abans al Coll del Pouet o en la Font de la Solsida, el punt més alt de la ruta.

Ara ja sols ens queda baixar prenem direcció a la Cova del Cremat, recordeu que este tram és el més complicat i cal anar alerta. El paisatge és pedregós i prou diferent a la banda de l'ombria, fins que arribem a la Foia del Cac que trobarem pins i cases fins arribar de nou a la Font del Molí.